woensdag 22 april 2015

Arme harde wereld vol harteloze mensen.

Na 10 jaar zelfstandig alleen te wonen,had ik in het jaar 2000 besloten, na lang ziekteverlof, terug  bij mijn ouders te gaan wonen.
De kamer die ik toegewezen kreeg was eigenlijk in orde.Maar vandaag na berichten in de media dat de RKK  (Duitsland)officieel in het bezit van honderden miljarden euros.Doe ik nog maar eens mijn beklag.Mijn kamer van 4meter op 4meter (16m2) is sinds 2000 nog nooit geschilderd of behangen geweest ook het vasttapijt ligt er dus al meer dan 18jaar.Ook de mazoutketel is 22jaar oud.Boven in het huis is het nog altijd enkele beglazing.Het is als onze lieve Heer echt geen luxe leven hoor.Moest het een eerlijke rechtvaardige wereld zijn zou ik zulke problemen niet hebben.Dus is het nog maar eens bewezen dat psychiater Dirk De Wachter een forum krijgt op TV om onwaarheden als "de wereld is niet slecht" te verkondigen.Psychiaters zijn na 17 jaar ervaring heel harde mensen,die beter een ander etiket opgeplakt zouden krijgen dan geneesheer in de geestelijke gezondheid.Nog altijd zijn het wereldvreemde mensen die in een ivoren toren leven beschermt in hun "medische wereld".Misbruik word pas gemeld of in de media gebracht als het hun goed uitkomt en niet als een patient lijd.Het voorbeeld is ook van de gedetineerde die ondraagelijk psychisch lijd die euthanasie wou en waarvan de vrouwelijke psychiater zei dat er geen geld is voor een geschikte therapie.Wel de brandkasten in de wereld puilen uit en er moeten steeds meer aangeschaft worden.Een milde schatting van 17.000miljard euro zwart geld in belasting paradijzen.De Duitse RKK vertegen woordigd 1/40 op de ganse RKK.Daarbij zijn dan nog 1miljard andere Christenen.En bij de Moslims zijn er ook uitspattingen naar het verwerven van vermogen.Bijvoorbeeld Koeweit ,de Golfstaten en het Koningshuis van SAoudi-Arabië.
Ziek in plaats van gezond word ik ervan.Word vervolgt.Onze Lieve Heer die mens mag je niets geven die moet leven van de ochtend dauw.Ik heb wel een uitkering van 37.05 euro per dag zondagen niet meegerekend.Wat tevens de minimum ziekteuitkering voor een mens met een ernstige handicap en 100%invalide is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten