dinsdag 3 februari 2015

Stephen Frey gisteren in terzake.

Gisteren heb ik de afsluiter van terzake gezien.Een voor mij onbekend acteur (ik had hem wel al eens gezien) Frey mocht zijn opvatting over God geven.Echt belachelijk en mensonterrend.Oordeel niet want u zult geoordeeld worden.De fout leggen bij god voor botkanker bij kinderen en voor het onrechtvaardige in de wereld is gewoon onjuist.God zond zijn Lam tussen de wolven.Volgens de wolven hebben zij gewonen volgens het Lam en God hebben wij gewonen .De duivel is gewoon een slechte verliezer .Volgens mij ligt de onrechtvaardigheid van armoede gewoon bij de rijken.Het Lamgods heeft een uitkering van 870 euro in februari.Dus blijkbaar heeft God tog een heel groot empathisch gevoel voor de zwakkere in de samenleving.Ziek word ik van de dictators van de VRT God mag niet in de media aan het woord.Zend dan ook geen haat boodschappen tegen God uit bende varkens.

Uitnoodiging aan ieder kind met botkanker als je eens persoonlijk met onze lieve Heer wil bidden stuur maar een berichtje dank u wel,bij voorbaat.Ik doe mijn best met de beste wil van de wereld uit Wilsele.Natuurlijk is dit gratis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten