dinsdag 10 februari 2015

Kevin De Bruyne-Bas Dost en God.

Eind januari was er de topper van Wolfsburg tegen Bayern Munchen.De topper was tevens een wedstrijd om de verongelukte Malanda te eren.Ikkon de wedstijd rechtstreeks bekijken maar durfde niet.Bayern had dit seizoen nog niet verloren.Toen de wedstrijd half weg was zette ik hem tog even op.Wolfsburg leide met 2-0 twee goals van Bas Dost.Om 23u10 kon ik de eruitzending van de match zien.Het werd 4-1 voor Wolfsburg 2goals van Bas twee goals van Kevin De Bruyne.Het echt leuke om dit met mijn vriendin te delen is dat Bas een Nederlander is die geboren is in Deventer en mijn vriendin ook.De famillie van mijn vriendin wonen ook in Deventer.Mijn famillie uit Deventer zijn van Turkse origine.Deze zondag 8.02 kreeg ik de ingeving om opte zoeken of Dost een Turkse betekenis had en Jawel "Dost" bestaat in het turks en betekend vriend.Na alle verbanden tussen mij en mijn vriendin met voetbal is het volgens mij nu wel zeker .Dat God niet alleen deze toevalligheden creƫert er is ook wel echt over nagedacht geweest.Echt leuk dus God is wel iemand die echt over zijn wereld nadenkt en die het goed met de mensen voor heeft.Onder tussen heeft Kevin de laatste 10 dagen 3matchen gespeelt met 5 gemaakte goals.Ook een klein akkevitje dat hij tegen een ballejongen gevloekt heeft en een boete van 20.000 euro kreeg.Maar dit is Kevin allang vergeven.Nu speelt Schurlle ook bij Wolfsburg (ex-Chelsea net als Kevin).We duimen voor Kevin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten