zaterdag 15 november 2014

Lichaam van Christus is bijna op, aldus het vaticaan.

Volgens het vaticaan is het lichaam van Christus bijna op.Dit is in een artikel in de krant te lezen.Aldus het vaticaan sneden ze  hosties van christus lichaam en deze zijn dus bijna op.Volgens  Paus Franciscus zou er een nieuwe messias moeten komen die sterft voor de zonde van de mensen en zo kunnen ze de volgende 2000 jaar opnieuw hosties consumeren.

Volgens mij een bewijs dat ze in het vaticaan het evangelie niet kennen laat staan dat ze het zouden begrepen hebben.
Volgens het evangelie komt in de eindtijd of een nieuw begin God tussen de mensen wonen om er te blijven.Zijn leven geven voor de zonde van de mensen hoeft God helemaal niet te doen gezien Jezus dit gedaan heeft met als bedoeling dat de mensen Jezus zouden volgen en dus minstens proberen zoveel mogelijk zonder zonde te leven.Ook beken ik dat God niet zonder zonde is bewust of onbewust.Een zonde die ze mij mogen aanrekenen is dat ik de zevende dag niet als rustdag altijd gehouden heb.Ik ging werken 7op 7 en ik zou het nu terug opnieuw doen.Maar tog vind ik het belangrijk dat de mensen dit niet nadoen waanneer ze kunnen en maar 6dagen werken of 5 maakt me niet uit maar geen 7 alle dagen.

Ooit reed ik met Morris en Jaine in Leuven in de auto s'nachts.Morris en Jaine hadden wat gedronken en Morris reed over de witte lijn.We werden toen achterna gezeten door de politie en moesten stoppen.Ik wou uitstappen omdat Jaine misselijk was maar de politie riep als ge uitstapt schiet ik.Ik stapte tog uit omdat ik niet het risico wou lopen dat een vriend in zijn eigen braksel zou stikken.De politie was erg geschrokken en reed zonder verder onderzoek verder.Ik denk dat ik dus wel al bewezen heb dat ik voor mensen wil sterven iendien nodig.Volgens God en mijzelf dringt zoeen sterven voor de zonde van de mensen zig niet op.Ik ben dan ook zeer verontwaardigd dat ze mij dit zouden opdringen van het vaticaan om hosties te kunnen eten.Een bewijs dat Paus Francicus geen realist is.

Dus geef de zielepoten van het vaticaan gewoon hun C4 en steun onze Messias met heel uw hart gans uw verstand.Ook wil ik zeggen dat ik financiële moeilijkheden heb en dat zelfs 1eurocentje van mensen met een vermogen van meer dan 1milj.euro zou volstaan.Dank u voor uw aandacht.PS mijn rek.nr. staat op deze blog dank u wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten