maandag 24 november 2014

Gisteren overnacht in het ARA-Dune hotel in Adinkerke echte topper.

Donderdag kwam mijn moeder Godelieve-Maria met de vraag dat ze even met mij naar zee wou gaan ,voor de echte winter zou beginnen.Ze heeft ook stress zegt ze.
Ik ging dus op internet op zoek naar een leuke promotie aan de zee.Ik heb via groupon een overnachting aan zee kunnen boeken.We trokken er zondag morgen opuit.Nogeens langs Westvleteren en daarna naar ons hotel in Adinkerke.De normale prijs voor ons arrangement was 185 euro voor twee personen,ik heb het dus kunnen boeken voor 79euro.1Overnachting met ontbijt 2glazen cava en een geschenkje.(geschenk=een kookboek).Het was echt leuk en de kamer was echt luxueus.Op het bed lagen 4kussens per persoon,een grote fletscrean,frigo,kluisje,waterkoker met koffie en theezakjes.Boxspring bedden echt relax time.Het hotel lag in Adinkerke net op de grens met Frankrijk.We hadden dus ook een uitstapje tot in Bray Dune gemaakt echt een aanrader voor iedereen.Mijn moeder en ik zijn echt blij met deze onverwachte uitstap.Ook een heerlijk uitgebreid ontbijt geen kritiek alleen maar goede punten.  10/10  onze beordeeling.

Ik ga bidden dat er geen winter komt als iedereen aardig tegen mij is.Geen stroom tekort leuk tog.Dank zij onze Lieve Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten