zaterdag 29 maart 2014

Mijn vriendin Zuleyha is goed bevriend met wereldkampioen kickboxen Harut Grigorian.

Mijn vriendin Zuleyha is heel goed bevriend met Harut Grigorian  wereld kampioen Kickboxen. Ik heb al 2 keer eten klaar gemaakt.
Harut komt uit de club van Daniella Somers en zij is ook zijn coach.Daniella Somers is verschillende keren wereldkampioen kickboxen geweest bij de vrouwen.Harut doet ook aan gewoon boxen.Eigenlijk ben ik geen geweld freak.Maar Harut is 100% profesioneel en voor de keuze van jonge mensen om aan gevechtsport te doen heb ik wel begrip.Ik supporter dus voor Harut en zal voor hem bidden als hij moet kampen.Ook steun ik Harut op menselijk vlak.Harut zelf vind het hart verwarmend dat ik voor hem supporter.Tog een filmpje toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten