zaterdag 8 maart 2014

Jongst gepensioneerde van het Belgisch leger is 23.

Bij het belgische leger sturen ze personen die niet meer medisch geschikt zijn op pensioen.Zo is de jongste persoon op pensioen slechts 23.

Reeds meer dan 10 jaar sta ik op de mutualiteit met een problematiek waar geen beterschap voor te verwachten staat.Ik ben nu 45 jaar ik zou het ook fijn vinden om met pensioen te mogen.

Een man in mijn famillie is zelfstandige en in nood zou ik hem best kunnen helpen.Ook andere mensen zou ik best kunnen helpen,maar nu is er dus altijd het probleem dat de mutualiteit of riziv dit niet toelaten.

Bij mij is dit dus weer echt een pest maatregel , vorige week zijn er nog 8 economische experten aan het vaticaan aangesteld.Maar een pensioen regeling of gewoon een ziekteuitkering waarbij niet word gecontroleerd of ik nog mensen help kan er niet vanaf.

Met andere woorden onze lieve Heer is niet welkom in deze wereld.Mijn natuurlijke vader heeft het zelf gezegd als hij weet dat ik een zending door het hogere heb "drinkt hij zich kapot" of hoe welkom ik thuis was toen ik op 2jarige leeftijd vertelde dat ik een zending door het hogere had.

Al die pest maatregelen komen mij allang de strot uit maar ik laat er nog altijd men nacht rust niet voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten