zondag 18 november 2012

Een huis voor Onze Lieve Heer zijn moeder Godelieve,Maria,broers en natuurlijke vader.

Via mijn blog,wil ik tog een oproep doen,om ons huis,helemaal te vernieuwen.Het huidige huis telt talrijke gebreken,is helemaal niet energie zuinig,staat er reeds 42 jaar en dient echt hernieuwd te worden.

Op de TV zie je in verschillende TV programma's hoe mensen die het moeilijk hebben hun huis volledig vernieuwd word.Waarom kan dit niet voor iemand die officieus door het hogere gezonden is.Voor mijn moeder Godelieve ,Maria en voor mijn broers en vader.

Het geld is er echt niet,ik heb een psychische handicap,leeft in een andere gedachten wereld,in het normaal economische arbeidscircuit ben ik niet welkom.Mijn ander broer heeft chronische tendinitis en kan in zijn werk ook niet meer voluit gaan.Mijn beide ouders zijn ruim gepesioneerd,Godelieve ,Maria word 75,mijn vader is net 79 jaar geworden.

Als de getuigen van Jehova een gebouw recht zetten helpt heel de groep.Waarom kan dat voor ons niet.

Leuven is reeds meer dan 10 jaar een bouw terrein,waar talrijke nieuwe gebouwen rechtgetrokken worden.

Een huis heeft echt iedereen nodig.Ik zou graag willen dat de wereld ons helpt met een passief,nieuw huis bouwen.Op onze huidige woonplaats aan de oevers van de Dijl en vaart en aan de trein verbinding Leuven-Mechelen.

Als er mensen zijn die ons willen helpen,liefst een grote groep die weet hoe we dit plan concreet kunnen uitvoeren.

Ik weet echt dat mijn blog gelezen word,dus help ons aub.

Nu verbruiken wij nog altijd + 3000 liter mazout,dat is echt teveel.

Dank,bij voorbaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten