donderdag 29 april 2010

Met wat houd men zig bezig in de RKK!

Met wat houd men zig bezig in de RKK? Zoals heel de wereld mijn blog kan volgen,is er echter na meer dan 17 maanden nog altijd niemand die mijn blog volgt.Op een onderwerp kwam op gans de blog één reactie en die was dan van mezelf.Er zijn op de wereld 409.000 priesters,5000 Bisschoppen nog eens daarbij de nonnen ,broeders en paters in deze wereld.En nog niemand die mijn blog gevonden heeft.Nog niemand die op mijn blog een discussie wil aangaan of ik een loslopende gek ben een bedrieger,oplichter of wat dan ook.Indien mijn blog echter zo getrouw mogelijk aan de waarheid is verbonden (wat mijn overtuiging is) waar zijn al die andere geestelijken buiten de pedofielen dan mee bezig.
Uit de manifestatie van mijn blog kan men de bewijzen afleiden dat geestelijken niet opzoek zijn naar God.Zijn het dan allemaal bedriegers ook met hun zelf ?Graag een reactie van de wereld of is er op deze wereld niemand thuis.Natuurlijk zijn er buiten deze blog mensen die mij helpen met bv: mijn boekje,in mijn liefdesleven,deze worden van deze opdracht wel vrijgesteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten