zondag 11 april 2010

Lionel Messi speelt samen met Jezus.

Aldus de bondscoach van Argentinië Diego Maradonna speelt zijn landgenoot Lionel Messi met Jezus voetbal.Lionel Messi is een uitmuntend voetbalist met het rugnummer 10.Iedereen op deze blog weet dat ik de 10de kleinzoon van al mijn grootouders ben.Psychologisch ben ik uitmuntend gezien mijn speciale opdracht die ik in deze wereld uittevoeren heb.Na dit palaver vind ik dat ik ook samen met Messi meespeel.Want jawel Messi is al meer dan 7 jaar opgemerkt door mij.Dinsdag lag ik in mijn bed en bad voor een oordeel waar God zich op deze wereld zichtbaar zou maken.Jawel Messi scoorde 4 keer met Barcelona tegen Arsenaal en werd de God van Jezus en Stefan De Bruyne wel degelijk zichtbaar in onze wereld voor mij.God met uw zeven geesten doe zomaar voort ik ben je echt eeuwig dankbaar.Nog veel succes.

1 opmerking:

  1. ik bedoel natuurlijk wel dat Messie geïnspireerd word door de God van ons.Overigens was sint-Stefanus volgens de overlevering wel degelijk een afspiegeling van Jezus.Dus onze puzzel past wel degelijk zonder onbreekende of verkeerd gelegde stukken.

    BeantwoordenVerwijderen