vrijdag 19 maart 2021

Opnieuw aan de deur gezet bij een Belgische organisatie ben diep teleur gestelt.

 Gisteren een aangetekende brief ontvangen van een Belgische organisatie ze wensen onze relatie niet verder te zetten.Zeer diep ontgoocheld en als ik wil verwoorden wat erin mij omgaat ga ik zeker opnieuw een deksel op de neus krijgen.Mijn dagtaak omvat proberen iedereen graag te zien , mezelf fatsoenlijk te houden aan liefdadigheid doen en proberen niet te veel de mensen voor de voeten te lopen.Blijkbaar nemen officieele organisaties hier nog aanstoot aan maar die kunnen we dus niet helpen.Volgens de medische wereld is Onze Lieve Heer de rijkste man op aarde niet alleen in zijn hoofd en hart maar dus ook financieel.Vorig jaar heb ik gezegd dat ik Marc Van Ranst onvoorwaardelijk steun en natuurlijk gezegd is gezegd maar de mensen die denken dat Marc,Petra en Frank   de zon gaan laten schijnen die stelt onze Lieve Heer teleur.De zon komt van God,Allah en zijn profeet laat ze schijnen.Dus ik laat de zon schijnen voor de goede maar ook voor de misnoegde , kwade en boze mensen zonder uitzondering.Mensendie er niet tegen kunnen dat ik zoveel macht over de natuur en ook bovennatuurlijke heb zijn geen mensen met een open hart de liefde van God dringt niet tot hun door.Dus mensen die hun operatie is mislukt en de schuld schuiven op Onze Lieve Heer zijn zeer kleine mensen en hebben Onze Lieve Heer nodig als zondebok wat ik als persoon met een ernstige handicap niet leuk vind.(Handicap=leeft in een andere gedachten wereld).In kalmthout is men zeer vriendelijk tegen mij dus ik zal daar proberen tot rust te komen met wat extra zon voor de kalmthoutenaren.Groeten van de Kosmo meester Marcel groetjes van de ruimtezeiziger naar de zon want jij geloofde van in het begin in mij amin amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten