zondag 4 augustus 2019

14 Augustus historische europese supercup voetbal met de eerste vrouwelijke scheidsrechter Stephanie.

Op 14 augustus 2019  word in het Besiktas park te Istanbul de historische europese supercup van het voetbal gespeelt.Het historische is natuurlijk dat voor het eerst in de geschiedenis een vrouw deze mannenwedstrijd gaat scheidsrechten ik zou de profeet niet zijn als deze vrouw natuurlijk Stephanie noemt ook is er dus opnieuw de Turkse conectie.Hiermee zijn we heel gelukkig.Dus dat ik een zending door het hogere heb is door de bevoegde diensten van de Belgische staat erkend iemand die een zending door het hogere heeft is een profeet.Een profeet is iemand die een boodschap van God,Allah heeft mijn boodschap is dat het hogere de mensheid in het oog houd vanuit de hemel en ik moet dat aan de mensheid komen melden.Ook heeft het hogere mij gemeld dat ik en de 7geesten van God,Allah samen zijn en dat ik dus in naam van de hemel mag spreken.Hierbij heb ik dus weer de normale weg gevolgd en van de bevoegde dienst van de Belgische staat mag ik hier geen geld voor vragen tog helpt men mij zeer hard waarvoor dank het roepen in de woestijn is allang voorbij men luistert wel naar mij dank u wel iedereen.Ook heb ik droevig nieuws het chiro meisje dat vorig jaar een heel erg ongeluk had is overleden.Tog in mijn wereld gaat niemand verloren en we hopen dat dit meisje het goed stelt in de hemel.Ik noem met opzet haar naam niet uit respect voor de famillie.Groeten van de kosmo.Stefan De Bruyne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten