dinsdag 3 oktober 2017

De wereld draait door bidden voor de vrede van de allerhoogste is noodzakelijk dagelijks.

Ik weet niet hoe ik mijn verhaal moet beginnen.Maar donderdag in de garage van de auto van mij vond ik dat ik een erg hoge rekening aangevreven kreeg terwijl ik gewoon wil dat mijn auto in optimale conditie de weg op kan.Maken dat je hier wegkomt dacht ik even.s'avonds naar mijn favoriete Griekse restaurant waar men aardig was en mij een metaxa gratis aanbod.Vandaag de grootste schietpartij in de VS (eigenlijk gisteren om 22u) Stephen Paddock hij was sinds donderdag in de kamer waar het drama begon.Ik ben zelf vandaag een beetje overmeesterd van de gebeurtenissen.59 doden 527 gewonden.Niet realistisch blijkbaar dus volledig zinloos de man zou ook geen motief hebben.Stephen was 64jaar vandaag is Tom Petty op 66jarige leeftijd overleden zijn band noemde ook nog de heartbreakers als er morgen een bekende op 68 jarige leeftijd overlijd is voor mij weer de cirkel rond maar daar zijn we niet op aan het hopen.Mijn plicht tegenover de mensen is iedereen proberen graag te zien wie je ook bent en tog lijkt dit mij te lukken.Ik bid voor vrede van de wereld and I won't back down.Liever snel naar de hel dan traag naar de hemel is een wereldvreemde uitdrukking van mensen zonder levenservaring.Maar als je niet van onze lieve Heer houd mag je het ook zeggen maar dan niet 40jaar in een katholiek ziekenhuis gaan werken want dat lijkt mij onlogisch en niet consequent.Goede raad van iemand met heel veel levenservaring hou van God en zijn dienaars ga je traag naar de hemel maar is de enige juiste weg.Jezus is de deur.IK stop ermee voor vandaag ga wel een clipje toevoegen van Tom en Stivie echte idolen uit de late jaren 70.Morgen gaat de zon schijnen zeker in deze wereld.Bidden heeft zin laten we God danken voor het eeuwig leven niemand gaat verloren de sterren blijven schijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten