zaterdag 3 juni 2017

weer Belg die euromillions wint leuk hoor Bismillah in naam van de God van onze wereld.

Gisteren won opnieuw een Belg de euromillions 153.8 miljoen euro won deze man of vrouw.Van mij mag het een vrouw zijn . De winnende spel combinatie was 8-10-24-33-42 cijfers en sterren waren *3-9.Dit is mijn blog dus als ik in de winnende cijfer combinatie 3 maal 666 zie is dat mijn zaak.We beginnen met de eerste 2 cijfers 8+10=18 ofwel 6 maal 3   666  de tweede combinatie is 24-33-42  telkens de som van deze getallen is 6    of nog eens 666   en dan de sterren 3-9 drie maal 9  is 999 of 666 omgekeerd.Dit vind ik o zo leuk en voelt of ikzelf de euromillions gewonnen heb.666 Bismillah staat voor het Heiligste getal van onze God.Gezien Mohammed mij persoonlijk gezegd heeft dat ik de koning van de mensen ben voelt dit opnieuw een uitnodiging voor alle mensen broers en zusters in naam van onze God de barmhartige vergevings geziende.God houd onvoorwaardelijk van ieder mens dus verknoei het zelf niet dat de koning van de mensen gaat zeggen ze doen dikwijls gemeen tegen mij.De draagkracht van de koning van de mensen is niet onbeperkt.Dus Meester Opdebeek heeft gezegd in het 6de studiejaar dat ik alles zou aankunnen doe dus niet met opzet dingen verkeerd wees erkentelijk naar zorgverleners naar de leerkrachten naar andere dienstverleners naar de sociale economie.En ook naar de gewone economie als de baas menselijk is ook in moeilijke dagen van het ondernemers schap.
Dit is de derde keer dat een belg een bedrag van 100 miljoen euro of meer won de eerste keer was in 2006 maar de tweede keer was in oktober 2016  168 miljoen en nu dus 8 maanden later meer dan 153 miljoen ik heb op de radio gehoord dat dus die 168 en 153 miljoen 2 bedragen zijn die in de top 10 komen van grootste bedragen die met de euromillions gewonnen zijn.2 Maal België in de top 10 in een europese loterij is natuurlijk teveel om toeval te zijn dus aan onze Lieve Heer hoef je niets te geven maar ga er tog maar voor een groot bedrag aan liefdadigheid te schenken.Dat is de raad van onze Lieve Heer .God heeft aan onze Lieve Heer gezegd persoonlijk dat wij samen zijn.Dus wees aardig en vriendelijk tegen mij.God houd van de mensen dus tous ensembel tous ensemble hay hay.Dus ook special dank aan alle mensen die werken niet werken maar onze samenleving kleur geven.Dat God bestaat is om blij te zijn anders was het psychologisch wel 100% en was de wereld nog 100 maal saaier.Dus ik bid voor rechtvaardigheid in elk aspect van het leven maar vind het leuk dat God extra aan België denkt met deze europese loterij.Amen ,amin alleluiah.

1 opmerking:

  1. sorry dat ik vergeten te melden heb dat ik bij deze trekking dus de getallen 10-24-33-42 zelf correct heb ingevuld en dus een winst van 49euro 10 cent op mijn rekening mag verwachten ik win nooit veel maar kleine bedragen win ik wel heel regel matig

    BeantwoordenVerwijderen