zondag 26 maart 2017

consortium 12-12

Gisteren heeft Alexander De Croo  opgeroepen geen mensen te laten kreperen van honger.Iedere euro die een Belg stort gaat Alexander verdubbelen.Dit vind onze Lieve Heer een heel mooi gebaar van onze minister en van de Belgische staat.In deze wereld verdienen mensen beter dan te sterven van honger.Gisteren wou ik 50 euro storten maar de website van consortium 12-12 merkte op dat er momenteel een probleem met het betalen met een visa of mastercard is.Mag ik dus even wachten tot dit probleem verholpen is.Indien ik gewoon stort kan ik dit dan nog in belastingvermindering brengen.Ook is mijn vraag indien de minister reeds de Belgische bedragen verdubbelt is het dan wel etisch tog nog dit bedrag in vermindering van belastingen te willen brengen.Enkele vragen die ik heb.Maar ik ga dus 100 euro storten en onze minister zegt dat het consortium 12-12 dus 200 euro krijgt.Alle belgen geef iets naar je eigen mogelijkheid.Nu nog een beetje reclame maken voor "kom op tegen kanker"  waarvoor ik dus mijn rosse muntjes heb voor gereserveerd.Ik weet dat het klein is van mij om voor mezelf reclame te maken dat ik genereus wil zijn naar hulp organisaties toe maar beter een beetje reclame van een kleine man dan dat we zwijgen.Dank u Alexander in naam van de wereld en de mensheid,maar dus ook dank aan deze regering en dank u aan heel België die steunt.Indien je niet kapitaal krachtig genoeg bent om te steunen schaam je vooral niet.Er zijn genoeg mensen die kapitaal krachtig genoeg zijn.Als je maar een beperkt aantal kleren hebt moet je deze niet wegschenken.Komaan België we mogen ons niet laten kennen.Enkele dagen geleden een bericht gelezen dat Poetin veruit de rijkste man van de wereld is (persoonlijk vermogen +/- 175 miljard dollar) dus dear mister President de wereld heeft jou hulp nodig.Als we de schouders eronder zetten sterft niemand in deze wereld van honger.


Ik heb deze voormiddag nog 100 euro gestort samen met mijn moeder.Ik ga ook nog een fiscaal attest vragen en zo kunnen we nog 40 euro belastingvermindering krijgen dus betalen we 60euro reeël en consortium 1212 krijgt 200 euro om de hongersnood te verhelpen,liefst geen slechte commentaar aan het adres van mensen die aan liefdadigheid doen.Iedereen steunen amen amin omdat God het wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten