woensdag 15 februari 2017

Ik ben vandaag kompleet verbaasd naar deze wereld te moeten kijken

Ik ben de laatste dagen kompleet verbaasd hoe onze wereld vertegenwoordigd word door "de mensen".Eerst wil ik besluiten dat voormij ik iedere homo sapiens vandaag tot het mensenras beschouw.Tog ben ik verbaasd in positieve en negatieve zin hoe de wereld draait.Het positieve komt vooral hoe mensen mij suptiel aan het bewegen willen krijgen wat de laatste 14 dagen ook gelukt is.Ook de positieve sportprestaties van sporters die mij aan het hart liggen vind ik leuk.Bv  de 3 hattricks van Dries Mertens ook de Belgische euromillions winnaars vind ik leuk zoals gisteren op de verjaardag van een neef (Valentijn) nog een Belg die een mega winst van 23 miljoen euro wint.Ook de winst van PSG tegen Barcelona vond ik leuk er is ook hier een link maar privĂ©.Dus al die corrupte politici die van de wereld van de mensen een rovershol maken.Als je snel rijk wil worden koop een lotje van de euromillions en krijg zo op een eerlijke manier een gigantisch bedrag ipv gans de Belgische bevolking als schoemelaars te verslijten.Vandaag een bericht gelezen dat in de publicitiet brengen van de dotatie van het koningshuis is om hun eigen vetzakkerij te maskeren.Na even nagedagt te hebben ben ik nog maar eens van gedacht veranderd en zou op volledig vrijwillige basis van de mensen tog 1eurocentje willen en al het geld dat ik niet nodig heb geef ik aan goede doelen.Vandaag heb ik sportschoenen die ik niet leuk vind om te dragen en dus ook te sporten omdat ik mijn beste sportschoenen wil sparen.Die air maxen van Nike zijn echt wel zachter en dempen meer dan die spartaanse sportschoenen die ik niet leuk vind om te dragen.Vandaag leeft dus de meest invloedrijke mens van de geschiedenis in onzekerheid waar hij zal wonen als zijn ouders er niet meer zullen zijn.Wat gezien zijn verbondenheid met het bovennatuurlijke nefast is voor iedereen.Ik vind dit er echt over.Zoveel onzekerheid voor de rijkste persoon van de wereld klopt niet en is niet correct.Iemand hou de vinger teveel op de knip ipv  de geldkraan voor mensen in onzekerheid open te draaien.Ik ben echt geen predikant die plat voor het geld gaat dit heb ik al op verschillende manieren bewezen.Waarom zoveel onzekerheid voor mij in het land van de zondaars.De ex-pastoor van Herent heeft vertelt dat hij zo een slecht mens is omdat onze Lieve Heer zoeen goed persoon is.Als men geen geld verdraagt in de handen van een goed mens (hij zou er kunnen goede dingen mee doen) schaf dan het geld af.Jezus heeft het maar 33 jaar volgehouden in deze corrupte wereld.Als men vandaag onze Lieve Heer niet vertrouwd met geld in zijn handen dan is niemand te vertrouwen met geld.Dus aan heel de mensheid ik vertrouw op U en vraag geheel vrijwillig zonder druk of enige voorwaarde 1eurocentje per persoon om aan goede werken te kunnen doen. Ik bid en werk aan het goede in de wereld om samen met de schepper in harmonie te leven.Wetenschappers bekend met het universum zal het moeilijk uittelegen zijn dat achter al die zwarte gaten achter al die sterren al die melkwegstelsels he onze God is die het zo geschapen heeft.De kracht van Gods geest kan men niet becijferen om deze kwantuum relativiteits teorien zoek het maar uit.Die mensen die zeggen dat er een grotere kracht is als de liefde Gods zijn dus die corrupte politici en niet geestelijk ontwikkelden amen.Dus God verwacht niet dat je alle dagen op je knieen meerdere malen licht te bidden met volledige onderwerping aan God maar kwaad is hij daar ook niet voor.Aan alle homo sapiens bid minstens 1 keer s'avonds in jou bed voor het slapen gaan en vraag je af of je vandaag geen andere mens hebt kwaad gedaan.Onze God houd van de mensen als van zichzelf dus stel God niet op de proef amin, amen alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten