zondag 12 juni 2016

Gelukkige vaderdag aan alle vaders en ook aan de mannen met een verantwoordelijkheidsgevoel voor alle mensen van de wereld

Gelukkige vaderdag aan alle vaders van de wereld maar ook aan alle mannen met een verantwoordelijkheidsgevoel naar de mensen van de wereld toe.
Reeds vanaf 1998 noemen sommige mensen (vandaag veelen) mij onze vader onder ons.Deze naam heb ik niet gestolen maar heb ik gekregen voor mijn grote verantwoordelijkheids gevoel naar iedere bewoner van deze wereld toe.Ik ga niet teveel reclame voor mezelf maken maar gewoone mensen weten waarom ik deze naam verdien.Dus vandaag wil ik opkomen voor mannen die om welke reden ook geen natuurlijke kinderen hebben maar die tog een groot verantwoordelijkheids gevoel naar de bewoners van de aarde toe hebben.Natuurlijk doe ik dit ook voor vrouwen maar vandaag is het vaderdag amin.We hebben gisteren een fles Sancerre van onze buurvrouw gekregen een wijn en fles met body dus onze vaderdag kan niet meer stuk amin.Ik hoop op een Godsvruchtige dag voor iedereen amin.God met ons , de wereld en het universum  alleluiah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten