zaterdag 14 mei 2016

Als Club-Brugge dit jaar de titel wint zal dat door de gratie van God komen en niemand anders.

Deze morgen sprongen 2 artikels mij op in het nieuwsblad over Club-Brugge.Op dit moment heb ik geen zin mensen te diaboliseren.Tog wil ik ivm met de 2 berichten melden als Club-Brugge de titel wint zal het in de eerste plaats afhangen van de gratie Gods en ten tweede door de harde inzet van de spelersploeg en trainer.
Michel Preudhomme heeft een persoonlijke vergissing van Onze Lieve Heer te goed en ik hoop als God de gratie bezorgt voor Brugge dat dit probleem met onze trainer voorgoed van de baan is.
Begin jaren 90 werkte ik als kelner-barman in de Nachtuil.De hoofdverantwoordelijke voor de zaal van het restaurant was een Nederlander en sympathieke Eduard.Het restaurant was overvol maar Preudhomme kwam binnen en vroeg naar een tafeltje.De Nederlander erkende Michel niet en sprak dus dat het restaurant overvol was en dus Michel niet op onze bediening kon rekenen.De wet is voor iedereen het zelfde tog vind ik persoonlijk dat wie echt een verdienstelijke rol in onze maatschappij en voor ons land zo veel betekent heeft ook voor het voetbal tog een beetje meer op begrip mag rekenen.Ik heb het Eduard nooit kwalijk genomen tog vond ik dat we Michel Preudhomme niet hadden mogen doorsturen.Dus wil onze Lieve Heer vandaag God om de gunst vragen als de Brugge spelers morgen echt gemotiveerd zijn en goed spelen dat God hun de gratie mag geven voor de Belgische titel.
Ik wil er bij zeggen dat dit maar om voetbal gaat en dat het probleem voor meer gelijkheid daarom zeker niet alleen financieel veel belangrijker is.Maar ik mag tog op mijn eigen blog berichten posten over sport waarin God ook belangrijk is.
Dus van die mensen op de eerste bladzijde over Brugge als jullie geld belangrijker vinden dan sportief te blijven kennen jullie God niet en zal zo iemand zeker niet van in de hemel beslissen hoe onze geschiedenis eruit zal zien.Dit mogen jullie vernemen van de oevers van de Dijle en vaart en van de ijzerweg Leuven-Mechelen waar wel geschiedenis is geschreven.Nog een berichtje aan alle politiekers, vakbonden en middenveld bewegingen met een Christelijke naam als jullie niet kunnen toegeven dat de drang naar geld groter was bij jullie dan de drang naar een menswaardige samenleving voor iedereen zijn jullie niet goed bezig.De medische wereld zegt dat de bewijzen er zijn dat God bestaat dus verwacht ik acties en middelen naar het mens zijn in de samenleving.Veele groeten van eentje van de mannen van 38 kortom de mensenzoon de zoon des mensen.Amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten