maandag 25 april 2016

COOVI-PIVIT vestigt wereldrecord koken 65u ononderbroken.

Zaterdag 23/04 ben ik gaan ontbijten op het Coovi hotelschool te Anderlecht.Ik kreeg een prima ontbijt.Roerei met worst en spek.Chocoladekoek,2broodjes met gerookte ham,salami verse fruitsalade + 2 koffies en een sinaasappelsap.Het was me erg meegevallen.Mijn bezoek was dus ivm het wereldrecord koken ononderbrokken.65u hebben twee leerkrachten deze prestatie geleverd.De prestatie was ook om een goed doel te ondersteunen.Het goede doel was een multicultureele organisatie ondersteunen.Ik ben erg blij dat ik hier aan mogen deelnemen heb.Andere gelegenheden om langs te gaan op de school waren minder geschikt.Proficiaat aan de 2 leerkrachten want het record werd dus gevestigt.Ik hoop dat het een beetje blijft staan.Ik ben blij en gelukkig dat ik op deze wereld rond mag lopen als Onze Lieve Heer  you can run you can hide but you can't escape my love.Amin.

PS: ik heb ook lekkere gerookte paling en gerookte zalm gegeten.In deze school heb ik mijn diploma van hoger secundair beroeps keuken behaald van 1982 tot 1986.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten