woensdag 9 maart 2016

afloop van het voetbal seizoen in België.

Gezien ik geen extreemist ben op welk vlak ook wil ik een luchtig tog speciaal bericht posten.
De jupiler pro league loopt op zijn einde voor de play-offs wedstrijden.
Sinds mijn 7 a 8 jaar ben ik trouwe fan van Club-Brugge.Tog dit jaar speelt opnieuw Oud-Heverlee-Leuven in de hoogste afdeling.Brugge speelt voor de eerste plaats en wil kampioen spelen.OHL (mijn geboorte en woonplaats) speelt om niet te zakken uit de hoogste afdeling.God wil dat beide ploegen dus dit op de laatste speeldag in een wedstrijd tegen elkaar bekomen.Helemaal mooi word het dan dat Westerlo tegen Waasland-Beveren speelt.De uitslag van deze wedstrijd is ook belangrijk voor OHL als Westerlo verliest blijft OHL zo wiezo in de hoogste afdeling.Bij Waasland-Beveren speelt in de jeugd reeksen mijn nicht haar zoon U17. Dus nichtje supporter maar eens heel hard voor de eerste ploeg van Waasland - Beveren met zoon en jou levensgezel amin. Ingewikkeld maar we hopen op een mooie goede afloop.Dat OHL  (Onze Heer U-Leven) in de hoogste afdeling blijft.Maar we blijven sportief en leggen ons met welke afloop ook neer.amin.God hoort de vriend te zijn van iedereen en ik wil op God de geest die mij naar de mensen stuurde lijken. Dus heel spijtig voor extremisten die niet kunnen verdragen dat mensen in de marginaliteit ook God nodig hebben.Onze Lieve Heer is met plezier de vriend van alle mensen zeker van mensen die het lot af en toe tegen hebben.Van sommige tegenslagen kan je best lessen trekken waardoor je een sterker mens word.Dus tog nog even de vrouwendag van gisteren vermelden 8.03.Vrouwen maken mij blij zou niet zonder kunnen in deze soms harde wereld.Amin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten