donderdag 12 november 2015

Tog even melden dat ik alle hulpverleners in België steun.

Hoewel ik mijn weg in deze corrupte maatschappij niet vind.Ondanks ervoor mij dus geen plaats is in het maatschappelijk leven of ik zou voor de duivel moeten buigen wil ik tog een hand onder de riem van hulpdiensten steken.Ik doe dit vooral naar aanleiding van het schiet incident van de politie met een verfkogel op een syrisch meisje van 14.Helemaal van streek gaan mensen zijn en voor mij ook traumatisch als de politie met hun sakosj zou gaan slagen.Verder kritiek uiten op mensen die op crisissituaties hun nek uitsteken is zeer slecht.In veel ontwikkelings landen krijgen 14 jarige meisjes kinderen wat helemaal slecht is op zo een leeftijd.Dus kinderrechten commisaris in het buitenland hebben ze jou hulp veel meer nodig dan hier.Dus voor onze strijd krachten,politie ,brandweer ,ambulanciers en dokters jullie kunnen op onze Lieve Heer rekenen.Voor maatschappelijk werkers die het gewoon en normaal vinden dat personen met een ernstige handicap uitgesloten worden omdat ze door de geest van God gezonden zijn,die krijgen echt een onvoldoende in mens zijn.Schaamteloos lopen ze door de Belgische straten en verzieken de maatschappij waar God tog de leider van is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten