vrijdag 15 augustus 2014

We gaan weer voetballen met onze lieve Heer "Antwerpen-OH Leuven" 1-2

Woensdag avond werd de derde speeldag in de tweede devisie van het Belgisch voetbal afgewerkt.OH-Leuven moest op verplaatsing naar Antwerpen.Ik was die avond ook in Antwerpen en volgde de wedstrijd via de Nieuwsblad pagina.Het werd 1--2  voor Leuven.Ik heb gisteren de wedstrijd meer uitgebreid bekeken in de krant.Er waren 2 rode kaarten voor iedere ploeg 1 dus speelde ze op het einde 10 tegen 10 de eerste goal van de wedstrijd en ook van Leuven werd in de 10de minuut gescoord.Tog leuk.Bij Leuven speelde Azevedo opnieuw mee.Vorig jaar bij de winterstop werd Azevedo naar de Go ahaed aegles getransvereerd maar sinds het begin van het seizoen dus opnieuw bij OHL.Mijn band met Deventer is natuurlijk dat gans de fammillie van mijn vriendin daar woont.Dus O onze H Heer  L in Leuven (U-Leven) maakt het weer waar.De waarheid over het universum is waarover ik kom getuigen over het Licht van de zon het licht van Christus.En beste mensen jullie zullen mij af en toe wel kunnen betrappen op een leugentje om bestwil.Maar dat maakt mij geen leugenaar.Een leugentje om vrede te bewaren moet echt wel kunnen.Daarbij voel ik mij goed om met een kleinleugentje een vriend in bescherming te nemen ik ben tenslotte geen verrader van mensen die mij trouw zijn.Groeten aan heel de wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten