dinsdag 7 mei 2013

Trein ongeluk te wetteren.

Van 29 april tot 2 mei ben ik met mijn moeder naar de Baai van de Somme op vakantie geweest.
Op 2 mei keren we langs Saint-Omer daarna poperinge en Ieper langs kortrijk langs de autostrade terug.We komen aan een wegparking te Nazareth aan.Hier is het wegrestaurant gesloten.We rijden verder en stoppen vervolgens aan het wegrestaurant te wetteren ook hier is men aan het werk.Gefustreerd door nog een wagen die verkeert stilstaat kan ik het togniet laten enkele smeekbeden tot God te richten.Iets meer dan 24 u later heeft hier een grote trein ramp plaats.Maar in mijn verhaal is tog niemand geïntereseerd en moet men de gevolgen van de oorlog met het hogere maar dragen.Ik zou het spijtig vinden moesten er nuweer een paar verongelijkten komen zeuren.Ongeveer 16 jaar geleden probeer ik mijn verhaal aan de man te brengen.Niemand thuis en trouwens misschien had de NMBS mij tog beter een abonement eerste klas gegeven.
Dus arme Belgische bevolking hun leiders zullen zoals in Buizingen weer zeggen zoiets mag nooit meer gebeuren maar vervolgens gaan ze gewoon door onze lieven Heer te pesten en koeioneren en oorlogen met God.Niet te vergeten dat ze zig zelfs benoemen tot ministers van staat.Sukkelaars.
Ik ga een clipje toevoegen : "je kan maar beter goed voor mij zijn"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten