donderdag 3 maart 2011

1.03.2011 Treinongeluk te Wilsele.

Op 8.02.2011 stuur ik naar onze burgemeester Louis,een mail met daarin een opmerking over de reeds 2 treinongelukken in onze tuin.Mijn bezorgdheid ging erover dat hij verantwoordelijk is voor rampen binnen groot Leuven en dat ze onze Lieven Heer (een persoon die met het bovennatuurlijke verbonden is van bij zijn geboorte) liggen te coeioneren.

Op 1.03.2011 of 3*7 dagen later is het dan WEER zover een kraanwagen rijd zig vast op de spoorweg te Wilsele en een trein rijd hierop.Duizend reizigers zitten vast en moeten met een andere trein verder.

Van het bovennatuurlijke heeft onze burgemeester nog nooit gehoort en dat ze één van zijn burgers iedere dag koeioneren weet hij ook niets.

Wat ik echter tegenspreek ooit kwam onze burgervader bij mij op een terras in de horeca een koffie drinken en toen bleek duidelijk dat de cole van Louis niet bij mij pakte.Maar voor ééne van de mannen van 38 te zijn voel ik mij niet te goed.De mensenzoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten