zaterdag 27 november 2010

aanvraag om wederom lid te worden van het ACV.

Bij deze wil ik iedereen laten weten dat ik opnieuw een aanvraag gedaan heb om lid te worden van de Christelijke vakvereniging.
Mijn ietswat vijandig gedrag tegenover het ACV wil ik opnieuw bekijken.Ik hoop dat ik een open gesprek met deze organisatie kan krijgen.Aldus de voorzitter en de algemeen secretaris gaan ze een ombudsdienst installeren bij de vakbond.Dit om vooral pesten te voorkomen en de daaruit voortvloeiende problemen.
Ik hoop opnieuw van een witblad te kunnen vertrekken en hoop mijn boekje bij enkele van de 168 miljoen tellende leden van de vrije vakbond in de wereld te kunnen verkopen.

Hoopend op een nieuwe start groet ik de voorzitter Luc hartelijk die zegt dat hij de Christelijke waarden hoog in het vaandel dracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten