zondag 6 december 2009

"10" Het getal van God.

In de Bijbel hebben veel getallen een symbolische betekenis.

Het getal "10" staat voor de woorden van God in de vorm van de 10 geboden.Een buiten gewoon praktisch getal.Het op de vingers natellen heeft misschien geleid tot het decimale stelsel.Daarbij speelt de 10 ook in visionaire boeken als Openbaring een grote rol.

Als de som van 3 en 7 vormt het een opperste volmaaktheid.

De zeven Geesten van God + de Heilige fammilie 3

Nu wil het toeval waarin ik niet geloof dat zowel aan de zijde van de fammilie van mijn natuurlijke vader als aan de zijde van de fammilie van mijn moeder ik het "10de" kleinkind ben van mijn 4 overleden grootouders.

Groeten van het samenhangende heelal met de mensen en de zoon van de hemel.

Kan voor 100% nagecheqt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten