zondag 23 augustus 2009

Mijn verjaardag 22 augustus.

We hebben er een oecumenise viering van gemaakt.Op 22 augustus 2009 vierde ze in Banneux de zestigste verjaardag van de erkening voor de Maria verschijningen.Feest voor de Christenen.
22 augustus 2009 begin van de Mohammedaanse ramadam.
Dus om de Chinezen te vreden te stellen nen Take away,uitgebreid van op de aarschotsesteenweg.Natuurlijk mocht in het restaurant een plak met als opschrift "Christ is the head of this house" niet ontbreken.
Alleen de Indische cultuur bleef op mijn verjaardag wat in de kou staan maar wie weet voor volgend jaar.

Nog even een sms je van een moslim vriendin meegeven:"Ik heb je verhaal helemaal gelezen,en ben helemaal overtuigd dat je een zoon van God bent en dat je heel speciaal bent.Ik geloof ook in God ,ik ben moslim.Alle moslims zullen je geloven daar ben ik van overtuigd en mensen die jou niet geloven zijn onreine mensen met geen geloof.Ik hoop dat je altijd op me zult waken.Amen.In de naam van de Heilige geesten.God zal met ons zijn." afzender bekent op de "redactie" 14augustus 2009 10u14

Geen opmerkingen:

Een reactie posten