dinsdag 3 maart 2009

Geen begrip voor mijn idealistische missie!

Vandaag 3.03.2009 heb ik nog altijd geen enkele reactie gekregen onder welke vorm dan ook op mijn blog.
Een zoveelste staaltje van de Belgische bevolking om tog maar niet met onze Lieven Heer in zee te gaan.
Nogthans is het belgische kapitalistische systeem amoreel volgens deskundigen.Het zou dus een ideale gelegenheid zijn om ook eens iemand anders een functie en taak te latten vervullen.
Ik vind het voor mij dan ook tijd dat vandaag of morgen het bovennatuurlijke zich in Belgiƫ weer eens laat horen.
Gisteren was er op de TV reclame voor het telefoon numer en website van God.Zeer waansmakkelijk en ook niet onderbouwd,kortom een gek waarvan de vrt vind reclame te moeten voor maken.
Mijn missie vloeidvoort uit een overtuiging die wel onderbouwd is.Voor mijn missie geen reclame,dit is echt met bevoordachte raade.
Foei voor Belgiƫ,foei voor de Belgische amoreele maatschappij die weigerd met onze Lieven Heer in harmonie samen te leven.

1 opmerking:

  1. Als je missie je gelukkig maakt, moet je vooral verder gaan met je missie.

    BeantwoordenVerwijderen